25 Ocak 2010 Pazartesi

PORSELEN DEMLIK CAY SAATI 52.HAFTA BÜRÜMCÜĞÜN DOĞUMGÜNÜ PASTASI




NİCE YILLARA CANIM ARKADAŞIM
HAPPY BIRTDAY












sonunda bürümcük arkadaşımın pastasını bitirdim.Nice yıllara sevgili arkadaşım iyiki varsın.
pastam cok güzel oldu fakat arkadaşım istanbuldaki kar muhalefeti yüzünden gelemedi :( pastasının mumlarını metecim söndürdü ve tadınada oğluşum baktı gerçektem güzel olmuş.

biraz yapım aşamasından bahsedeyim pastanın kekini benim herzaman beğeniyle yenen havuçlu kekimden yaptım 4kat kestim ve pastamı 2 katlı yaptım neskafeli şekerli sütle ıslattım.
kreması ganajbuttercreamden yaptım.aralarına çilek ve badem koydum.

pastalarımı önce marzipan ile kapladım bu sayede hem daha güzel bir yüzey elde ettim hem pastanın nemi şeker hamurumun bozulmasını engelledie tabi birde tadı harika oldu nede olsa badem var içinde.
çiçeklerimi daha önce modelleme hamuru ile hazırlamıştım ve kurumaya bırakmıştım

ve sonunda cok beğendiğim pastam karşınızda nasıl olmuş?


bu pastamı lezzettreni arkadaşımın düzenlediği PORSELEN DEMLIK CAY SAATI 52.HAFTA etkinliğine gönderiyorum
lezzet trenine şimdiden teşekkür ederim

7 yorum:

Lezzet Treni dedi ki...

ETKINLIGIMIZE BUYURUN;
GÖNDEREN;www.lezzettreni.blogspot.com
52.PORSELEN DEMLIK CAY SAATI ETKINLIGININ EV SAHIBIYIM.
SEVGILI ARKADASLARIM;
http://porselendemlik.blogcu.com

http://gelibolu17.blogspot.com


tarafından hazırlanmış olan
52.PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ'NE

18 OCAK 2010-1 ŞUBAT 2010

TARİHLERİ ARASINDA

http://lezzettreni.blogspot.com

YANI BEN YAPACAGIM.
SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!
TARIFLERINIZI HAZIRLAYARAK,VE TARIFINIZE"PORSELEN DEMLIK CAY SAATI 52.HAFTA" bASLIGINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RICA EDIYORUM.SENI VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESI ETKINLIGIMIZE DAVET EDIYORUM.
İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ...SIMDIDEN KATILIMCI ARKADASLARIMA COK TESEKKÜR EDIYORUM.ETKINLIGIMIZE YEMEK GÖNDERILMEMESINI RICA EDIYORUM.lÜTFEN CAYIN YANINA VERILECEK TARIFLER OLMASINA DIKKAT EDELIM.
ETKİNLİKTE EV SAHİBESİ OLMAK İSTEYEN ARKADAŞLAR LÜTFEN

http://gelibolu17.blogspot.com

ARKADASIMIZA YORUM BIRAKSINLAR...


SEVGİLER

Canim nasil katilacagin konusundaki ayrintilar yukarida yazili.Blogun harika görünüyor,izlemeye aliyorum.En kisa zamanda katilimini bekliyorum.Görüsmek üzere,hoscakal....

meral cebeci dedi ki...

teşekkürler canım gönderdim pastamın tarifini

Lezzet Treni dedi ki...

Canim tarifini yayinladim,ellerine saglik.Gercekten harika görünüyor.Katildigin icin tesekkürler,yine beklerim.Görüsmek üzere,sevgiler....

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canım çok cici olmuş, arkadaşına da mutlu yıllar dilerim.

Sevgiler,
Evren

meral cebeci dedi ki...

sevgili gül yayınladığın için teşekkür ederim

evrenciğim yorumun için saol iyi dileklerini arkadaşıma ileteceğim

bürümcük dedi ki...

Canım arkadaşım, ellerine sağlık, hava muhalefeti nedeni ile geç yiyebildim pastamı ama çooook güzel olmuş. Benim diye mi, metecik söndürdü mumu diye mi bilmem ama bugüne kadarkilerin en güzeli gibi geldi bana::)) Herşey için tekrardan çok teşekkürler.

meral cebeci dedi ki...

canım benim afiyet şeker olsun