21 Mayıs 2010 Cuma

SEVİL PEMBE PASTA




Ankaraya bu gelişimde pasta malzemelerimi getirmemiştim yakınlarda bir doğumgünü yoktu önemli bir günde yoktu ve buradanda londraya gideceğim için yanıma almamıştım şeker hamuru malzemelerimi.dün akşam  fecebook sayfamda sevil arkadaşım olsada yesek cok canım çekti diyince ve benimde pasta yapmam depreşince giriştim pasta yapmaya. önce krema kaplı bir pasta yapmayı düşündüm sonra aklıma ostimdeki ankaradaki tek pasta malzemeleri satan yer geldi aklıma(çiğdemciğim bahsetmişti geçen buluştuğumuzda) hemen evden cıktım gittim seker hamuru aldım geldim. keki vanilyalı pandispanya 1. katta çikolata rendesi 2. kata kurutulmuş meyve ve fındık var. bu arada pasta hem çikolatı canaj hemde beyaz çikolatalı ganaj var (annem kakao yiyemez çünkü :) cok azdır değilmi çikolata sevmeyen pastanın yarısı beyaz yarısı kahve rengiydi kısacasıkesilince şaşırdılar tabi pastayı kesenler.


bukadar kısa zamanda böyle bir pasta cıkacağını ummuyordum ama bitince bende cok beğendim.
beni ençok mutlu edense pasta bittikten sonraki güzel tebrikler yorumlar.



velhasıl akşam yemek yemeyip koca bir pastayı yedik toplanıp :))

7 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

vallahi süper olmuş ellerine emeklerine sağlık canım..
çok tatlı görünüyor..
ben kenarındaki pembe organze kurdelasına taktım:)
sevgiler selamlar afiyet olsunnn

meral cebeci dedi ki...

bende taktım kurdelalara cok yakıştırıyorum pastalara.hoş pastanın servisi zor oluyor kurdelayı cıkar sonra kes zahmetli biraz ama cok güzel görünüyor değilmi :=)

Meleğin Mutfağı dedi ki...

çoook güzel olmuş canım, ellerine sağlık.

ÇAK Çikolata ve Pasta dedi ki...

Canım çook güzel olmuş ellerine sağlık :) Pastacılık malzemeleri satan yeri bulmana sevindim. Artık Ankara'ye geldiğinde böyle güzel pastalar yaparsın ;)

ZUHAL dedi ki...

merhaba Pastanız çok güzel gözükü
yor.Ellerinize sağlık.Bu arada ödülünüz de hayırlı olsun.İzlemeye alındınız.Sevgiler...

ZUHAL dedi ki...

merhaba Pastanız çok güzel gözükü
yor.Ellerinize sağlık.Bu arada ödülünüz de hayırlı olsun.İzlemeye alındınız.Sevgiler...

meral cebeci dedi ki...

teşekkür ederim pastayı beğenmenıze cok sevindim zuhalcim izleyicilerim arasına hoş geldin

çiğdemcim evet buldum ankaranın tel pasta malzemeleri satan yeri okadar güzel tarif ettinki bulmamak elde değil toptancı sanırım orası fiatları kdv hariç söylüyorlar önce :)

birde gerçekten pahalı bir yer ama insanın canı pasta yapmak cekince herşeye razı oluyor :)