25 Şubat 2010 Perşembe

PASTA MALZEMELERİ ŞULE HANIM

PASTA MALZEMELERİ TEMİNİ




pasta malzemelerini bulmak zor ki istanbul dışında yaşıyorsanız dahada zor biliyorsunuz pasta malzemeleri genelde eminönünde satılıyor daha öncede bir yazımda bahsetmiştim coşanticaretten sevtap hanım ilgili bir satıcı siteleri bakımda olduğundan link veremiyorum cosanticaret diye ararsanız bulursunuz şimdide internetten satış yapan şule hanımdan bahsetmek istiyorum şule hanım pastakalıp sitesinin sahibi cok tatlı bir hanım yüzyüze görüşmesekte telefonla konuştum ve bir cok konuda cok yardımcı oldu.eğer anadolu yakasında oturuyorsanız telefonla yada emaille siparişinizi veriyorsunuz şule hanım malzemeleri sitesinin güvenliğine bırakıyor benim gibi herzaman eminönüne gidemiyorsanız müthiş bir cözüm oluyor internet sitesinde bir cok malzeme var istanbul dışındaysanız uygun kargo ücretleriyle gönderiyor..birde internetten siparişle ilgili bir sorun olan malzeme temini. şule hanımda bu sorunu yaşamıyorsunuz genelde tüm malzemeler stoğunda var ama yinede alış yapmadan önce stok durumunu sormanızı tavsiye ederim.çok ilgili bir satıcı.



TEŞEKKÜRLER ŞULE HANIM

http://www.pastakalip.com/

4 yorum:

ayseyaman dedi ki...

Ne güzel bir site!
Amerikada olsamda TRdeki dükkanları pastacıları zevkle takip ediyorum...
Herkese kolay gelsin :)

Hayırlı kandiller

ÇAK Çikolata ve Pasta dedi ki...

Evet Şule Hanımda her malzemeyi bulabiliyorsunuz. Ben de Ankara'dan sipariş veriyorum kendisine. Çok ilgili biri. Hemen ertesi gün elimde oluyor siparişlerim.

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

merhaba ne guzel seyler yapmıssınız ellerınıze saglık.izlemeye alıyorum dostluk ve paylasm ıcın bende beklerım sevgiler:)

YELDA dedi ki...

evet bende Şule Hanım'ın sitesinden alışveriş yaptım, telefonlada konuşmam oldu çok ilgili, yardımcı ve siparişler sorunsuz elime ulaşmıştı.