2 Şubat 2010 Salı

kolay cupcake


 

yarın benim doğum günüm bukadar pasta yaptım birtanede kendime yapayım dedim eğer şeker hamurunuz evde varsa cok basit bir tarif vereceğim

marketten ( saolsun şahinazcığım hemen eve yolluyor )top keklerden aldım ikiye kestim aralarına kremşanti sürdüm

 


silikon cupcake kalıplarıma koydum üzerini kapattım şeker hamurunu şekilli merdaneyle açtım(normal merdaneylede açabilirsiniz) topkeklerin üzerini kapladım daha önce deneme amaçlı yaptığım gülleride üzerine koydum toplam 15 dk sürdü hazırlamam eğer şeker hamurunuz varsa misafirlerinize hoş bir süpriz yapabilirsiniz gülleriniz hazırda yoksa üzerini değişik şekiillerde süsleyebilirsiniz

afiyet olsun

bu tarifimide "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 53.HAFTA "etkinliğini düzenleyen gelibolu arkadaşıma gönderiyorum


Hiç yorum yok: