10 Ekim 2010 Pazar

SÜNGER BOB

Uzun bir aradan sonra tekrar dondum pasta dunyasina.Dogum iznim bitti ve ise tekrar basladim tabi uzun bir izin oldugundan adaptasyon surecide uzun oldu haliyle.

Herseyi yoluna koyduktan sonra cok severek ve ozlemle bu pastami yaptim.
Pasta arkadasimin istegi uzerine light urunlerle yapildi krem santi ve tereyagli krema kullanmadim. Onlarin yerine light sut ve sivi yag ile hazirlanan kek ve hafif bir krema hazirladim.en ust tabaka olarak da yine light cikolata dab hazirlanmis ganaj krema surdum.
Her nekadar arkadasim zahmet olmasin diye basit bir tasarim istesede arinc' in sunger bobu nekadar cok sevdigini bildigimden uzerine kucuk bir sungerbob kondurdum.

Bakalim begenecekmiziniz?

2 yorum:

efsun dedi ki...

Meralcim, burdan pastanin resmini goremiyorum, eklenmemis sanirim ama, facebook sayfandan gordugum icin rahatlikla yorumumu yapabilirim..
Ellerine saglik canim ben ve Linda sponge bob pastana bayildik...
Dedigim gibi lutfen cok uzak kalma pasta dunyasindan.. :)) Senin yaptiklarini severek takip ediyorum..
Cok opuyorum ve guzel bir hafta gecirmen dilegiyle :)

meral cebeci dedi ki...

canım benim kaydı telefondan gönderdiğimden fotograf ekleyememiştim şimdi ekledim.

öpüyorum